2017. március 15., szerda

Gombás vaddisznó...sajttal töltött puliszkagombóccal

Vaddisznóhúsit,combot kaptunk.  Hártyáitól megtisztítottam,kettévágtam,kiszedtem a csontot,áztattam először hideg,majd meleg vízben,újra hidegben.Pácolásra nem volt idő,de a felkészülésig fél napig sóztam,hűtőben tartottam.
Próbáltam nem pörköltet készíteni, gombával  egyebekkel ízesítettem.
Köretet is megválasztottam...sajttal töltött puliszkagombócokkal...isteni lett.









Hozzávalók: 
  • 1db vaddisznócomb....csontozva,tisztítva kb.másfél kg.
  • 2 szelet házi füstölt szalonna kockázva
  • 4 db hagyma kockázva
  • 3+3 gerezd fokhagyma reszelve
  • 1 db paradicsom héja nélkül kockázva
  • 1 db paprika kockázva
  • 2-3 kanál sűrített paradicsom
  • só,bors,pici házi vegeta,piros paprika
  • egy bögre vörösbor
  • 30-35 dg gomba gyalulva
Sajtos gombóc

http://marizei.blogspot.hu/2014/01/sajtoslilahagymas-puliszkagomboc.html





















A szalonnát kisütöm,majd hozzáadom a hagymát,fokhagymát később a paprikát,paradicsomot,pörköltalapot készítek.Beleteszem az előkészített vadhúst,amikor rotyog
nagy lángon akkor adom hozzá a vörösbort..fedő nélkül főzöm,hogy elpárologjon az alkohol,majd a sűrített paradicsom jön hozzá,most már fedő alatt lassú tűzön főzöm.Felénél adom hozzá a gombát,amikor pedig készen van az utolsó percekben a másik adag fokhagymát.
Utánaízesítem,ha kell még csípőssel.
Köretként a sajttal töltött puliszkagombóccal fogyasztottuk.






Jó étvágyat kívánok ..MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése