2017. április 29., szombat

Főzőcskéztem....







Kicsit lemaradtam a recept feltevéssel....főzőcskéztem rendesen.
Most az egyik vendégeskedésből szedtem ki....finomakat.
Van benne ez is ,az is.
Készült kétféle töltelékkel göngyölt csirkemell,tarja kukoricás panírban,szűzérme,sült káposztasaláta,narancsos édesköménysaláta,magos cukkinisaláta.
Az egyik csirkemell cukkinis tojásos,sajtos,füstölttarjás--a másik füstölttarjás,mozzarella,aszaltparadicsom,márványsajtkrém,metélő ...mindkettő baconban.
A hengerek vajjal kikent jénaiban sültek,ujhagyma mellette....majd amikor megsült, a maradék szaftot tejszínnel,pici liszttel,csipős krémmel,oreganóval ízesítettem,turmixoltam...beforraltam..
a hús mellé mártás lett.
Szűzérmét megtisztítottam fűszereztem..állni hagytam,majd teflonban ,nagy lángon kérgesítettem,utána sütőben 10 percet még egy kicsit pirítottam...kivettem,letakartam,pihentettem.
Saláták is megtalálhatók itt a blogon.
Kérésetekre leírom..































































































Jó étvágyat kíván..........MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése