2017. szeptember 26., kedd

Töltött csirkecombok,vegetáriánus fasírt..sok zöldséggel


Sokszor kerülök olyan helyzetbe,hogy vegának is kell készítenem. Próbálom úgy összehozni az ételt,hogy hasonló alapanyag kerüljön mindkét ételbe.....most kisebb adagokat főztem.
Szerintem még vendégvárónak is elmegy....szeretek díszíteni ..így mutatós,finom lett.










Hozzávalók:
  • 3 db nagyobb csirkecomb...egészben hagyva..tisztítva...csirke fűszerkeverékkel pácolva
  • 1 adag reszelt gomba
  • 1 adag gombafejek
  • 2 cukkini ...1 reszelve,1 hasábra vágva
  • 2 reszelt hagyma,3-4 gerezd fokhagyma
  • 1 doboz kukorica konzerv
  • fél kaliforniai paprika kockázva
  • 2 db zőldfűszeres sajt
  • 2 nagyobb sárgarépa....krumplihámozóval csíkozva
  • só,bors
  • margarin
  • 1+1 db tojás
  • 3 db zsemle,tejben áztatva...kinyomva
  • friss zöldfűszerek
  • 1kg burgonya...petrezselymes burgonyának
Olajon megfuttatom a hagymát,fokhagymát,majd a szeletelt gombát,reszelt cukkinit adom hozzá...sózom,borsozom....nagy lángom pirítom....hagyom kihűlni,majd a lecsurgatott kukoricát,zsemlét ,kaliforniai paprikát,kockázott zöldfűszeres sajtot,1 db tojást,fűszereket adom hozzá---összedolgozom.
Ez lesz a vegetárius zöldséges fasírtja.
Ebből a masszából kiveszek egy jó maroknyit..ehhez adok még egy tojást....ezzel töltöm meg a csirkecombokat.
A  fasírt masszát kivajazott,morzsázott jénaiba teszem,tetejére is pici morzsa és vajdarabka kerül....Sütőben megsütöm,tűpróba!
Az elkészített csirkecombokat is kivajazott edénybe teszem,mellé fokhagyma gerezdeket,ezt is pirosra sütöm.
A sárgarépa csíkokat olajon fokhagymagerezdek társaságában megfuttattam,kivettem,és a félbevágott gombát,cukkinihasábot,kaliforniai paprika csikot szintén roppanósra pirítottam.
Ezeket a zöldségeket a husik mellé és a zöldséges fasírt tetejére tettem......friss fűszernövényeket is csipkedtem mindkettőre.
A fincsi husit,fasírtot petrezselymes krumplival tálalom.....mellé zöldséges,gyümölcsös saláta.











Jó étvágyat kívánok...MARI

1 megjegyzés: