2017. november 30., csütörtök

Sült pulykanyak --babos,cukkinis bulgurral


Mi nagyon szeretjük a jó cupp-cuppos kajákat....a pulykanyakat különösen.
Mindent készítek belőle...eddig azt hittem,de láttam Markovics Erzsébet sült pulykanyak 
képét...nem tudtam ellenállni....köszönet neki az ötletért.






Hozzávalók:


  • 2db pulykanyak vastagabb,kettévágva
  • pulyka füszerkeverék
  • 1 db hagyma,fokhagyma
  • házi füstölt szalonna
  • paprika,paradicsom
köret:
  • 20 dg bulgur
  • 1 db cukkini kockázva...héjával
  • 1 doboz sült babkonzerv
  • petrezselyem,oregano
A pulykanyakakat megtisztítom,fűszerezem....sütőedénybe teszem,meglocsolom olajjal,ha lehet 2 napot pácolom.
Amikor sütöm mellé teszem a hagymát,fokhagymát,szalonnát,paprikát,paradicsomot,vizet
öntök alá,fedő alatt párolom.Ha puhul,leveszem a fedőt és a sütőben pirosra sütöm.
A bulgurt megfőzöm.
A cukkinit olajon roppanósra készítem,pár perc..majd a sült babot,bulgurt is  hozzáadom,rottyantom egyet,és ízesítem.
A sült pulykanyakat a finom cukkinis,babos bulgurral tálalom.....még meglocsolom a sült
szaftjával........isteni... késsel,villával??? nem biztos!!


















Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése